Coșul meu

0,00 Lei

Cele mai importante 6 vitamine pentru iarna

 

Organismul uman este alcătuit din milioane de celule. În fiecare celulă se desfășoară mii de procese. Celulele asimileaza din mediul lor substanțe nutritive, din care obțin energie. Pentru funcția vitală a celulelor este esențială ehilibrul între mediul intern și extern, și asigurarea micro- și macronutrienților .

  • Macronutrienții sunt substanțele fundamentale (grăsimi, carbohidrați, proteine), care sunt importante în obținerea energiei și pentru formarea structurii celulelor.
  • Micronutrienții sunt diferite vitamine, oligoelemente, minerale și anumiți aminoacizi, pe care organismul uman nu poate sau numai cantități nesemnificative poate produce.

Astăzi, aproape toată lumea știe importanța vitaminelor în alimentația umană. Dar, cu mult mai puțini oameni sunt conștienți de faptul că, fără minerale, vitamine aproape nici un efect benefic nu poate fi pusă în aplicare. În cazul în care mineralele nu sunt prezente în organism, atunci vitaminele nu sunt capabile sa functioneze, organismul nu le poate incorpora.

Furnizarea optimă a nutrienților este o condiție indispensabilă pentru dezvoltarea fizică și mentală potrivită, și pentru menținerea sănătății și prevenirea anumitor boli.

 

Cele mai importante sase vitamine pentru iarna:

  1. Vitamina C: Ajută la menținerea sănătății țesutului conjunctiv, oaselor și a dinților, și contribuie descompunerea colesterolului în ficat.
  2. Vitamina B2: Crește nivelul de energie și ajută la intensificarea metabolismului, bun pentru piele, întărește unghiile, protejează sănătatea membranelor mucoase.
  3. Vitamina E: Este componenta indispensabilă a sistemului de apărare a celulelor: ca antioxidant natural protejează împotriva radicalilor liberi. Întârzie astfel îmbătrânirea pielii și  menține liniștea sufletească în lumea stresantă.
  4. Zinc: în cazul căderii de păr, eczeme pe piele, dacă avem des infecții și rănile se vindecă foarte lent, este posibil că acest element lipsește din organismul nostru. În caz de răceli și dureri în gât, zincul poate scurta timpul de vindecare.
  5. Magneziu: Oboseală cronică, insomnia și nervozitatea sunt semne tipice de deficit de magneziu. Acest mineral este important în metabolismul carbohidraților și a grăsimilor și ajută să se infiltreze alte elemente nutritive, cum ar fi calciu și vitamina D.
  6. Fier: Are rol esențial în funcționarea  corespunzătoare a sistemului imunitar. In absența lui pot să apară depresia, paloare și anemia, și poate încetini vindecarea rănilor sau a slăbi sistemul imunitar.

 

Vitaminele și mineralele sunt esențiale pentru organismul uman. Pentru menținerea sănătății și frumuseții noastre vitaminele și mineralele trebuie să fie completate în fiecare zi. Necesarul de vitamine putem asigura printr-o dietă echilibrată, proporțională, și diversificată, sau cu diferite vitamine și suplimente alimentare. Dacă uneori vă simțiți slab sau nervos, nu puneți  vina numai pe efectele mediului, pentru că în spatele lor pot să fie deficitul de vitamine și minerale!

 

Articole

Produse Populare

Autentificare

Despre VitalTrend

Noi, la VitalTrend credem, că timpul şi banii cheltuiţi pentru păstrarea sănătăţii este cea mai bună investiţie. Luaţi măsuri pentru sănătatea dumnevoastră şi a familiei!

Newsletter

 

© 2016 VitalTrend - All Rights Reserved.